Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
תבנית לכתיבת תוכן איכותי לאתר
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » תבנית לכתיבת תוכן איכותי לאתר

תבנית לכתיבת תוכן איכותי לאתר

20 ביוני 2013 תגובה אחת עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

קרוב ל – 99% מהלקוחות שאני נתקל בהם אין מדיניות סדורה של פרסום תכנים באינטרנט שלא לדבר על כותבי תוכן פנימיים בחברה/ארגון.

תבנית לכתיבת תוכןסביר להניח שגם אתה לא בדיוק מבין מה לעשות כאשר המקדם שלך אומר לך לכתוב תוכן מקורי, איכותי וממיר באינטרנט. בדיוק עבור לקוחות מהסוג שלך, יצרנו תבנית לכתיבת תוכן באתר אשר תתן לך יתרון משמעותי בתוצאות החיפוש על פני המתחרים שלא מייחסים לנושא זה חשיבות מידיעה או שלא.

לחץ כאן להורדת תבנית PDF לכתיבת תוכן לאתר !

שאלות מקדימות לכתיבת פריט התוכן

לפני שאתה כותב מילה אחת בוורד, מומלץ לחשוב מספר דקות על המטרה העיקרית של העמוד החדש ולמי עמוד זה פונה. באותה נקודה, מומלץ לאפיין בקצרה מה החולשה של קהל היעד ? מה קהל היעד מחפש (אפיון פרסונות באתר) ? באיזה שלב בתהליך הקנייה נמצא הקורא ? מהן מילות המפתח שמאפיינות בצורה הכי טובה את פריט התוכן (בעיקר, לצורכי SEO ותיוג) ?

לעיתים קרובות, כותבי התוכן הטובים ביותר הם אלא שמזדהים עם הלקוח בצורה מלאה, מבינים את הצורך, הבעיות ו"השפה" שבו הוא מדבר.

מבנה של עמוד תוכן אפקטיבי מבחינת SEO והמרות גולשים

מחקרים מראים כי ישנם מספר אלמנטים אשר מגבירים את אפקטיביות העמוד מבחינת המרות, SEO, אמינות הכותב וכדומה. האלמנטים המרכזיים הם :

  • כותרות – כותרת טובה יכול לבנות או להרוס את עמוד התוכן שלך. מומלץ לשלב בכותרת העמוד את ביטויי המפתח העיקריים ולהגדיר אותה כ – H1 (הגדרה תכנותית). בעבר כתבתי על 5 טעויות נפוצות בשילוב כותרות העמוד, מומלץ לקרוא.
  • כותרות משנה – לצערנו, רוב הגולשים באינטרנט סורקים את עמודי התוכן הארוכים ולא מתעמקים בתוכן עצמו. על ידי יצירת כותרות משנה אינפורמטיביות אשר מתארות את תועלות התוכן ניתן להגדיל את הסיכוי שמישהו באמת יקרא את מה שכתבת !
  • תמונות – אנחנו מקשרים בין התמונה לתוכן הכתוב באופן תת הכרתי. מומלץ לנסות וללוות את הטקסט בתמונה רלוונטית עד כמה שניתן.
  • רשימות תבליטים/ממוספרות – נקודות ממסופרות/מובלטות מאפשרות לגולשים לקלוט את התוכן בצורה קלה הרבה יותר מפיסקאות טקסט (ארוכות או קצרות, זה לא ממש משנה).
  • הנעה לפעולה – הנעה לפעולה היא הכרחית בכל עמוד אינטרנט. הנעה לפעולה לא חייבת להיות רק בעלת משמעותית מכירתית (מילוי טופס, הורדת קובץ או קנייה באתר), אלא יכולה להיות גם פעולה כמו שיתוף מאמר או כתיבת תגובה – ברמה העקרונית, מומלץ לציין בפני הגולש מה הצעד הבא שעליו לעשות באתר.

נקודות חשובות לפני פרסום עמוד התוכן

לפני פרסום עמוד התוכן מומלץ לעבור על הרשימה ולראות אם העמוד עומד ברוב הנקודות החשובות. חלק מהנקודות הן כמות המילים בעמוד, מבנה הכותרת, האם מצויה הנעה לפעולה ועוד.

חשוב לציין שלא כל עמוד באתר צריך להיות בנוי בצורה הזו, זו רק המלצה וכמובן שתמיד ניתן לשנות את המבנה לצרכים שלך.

אשמח לשמוע את דעתך בתגובות ממש פה למטה, האם אתה מקפיד על מבנה אחיד בעמודי התוכן שלך ?, האם אתה מקפיד על יצירת תוכן בצורה קבועה לאתר האינטרנט שלך ?

Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • כפתור גוגל +1  – כפתור הלייק של גוגל במלחמה מול פייסבוקכפתור גוגל +1 – כפתור הלייק של גוגל במלחמה מול פייסבוק
  • דוגמא למחקר מילות מפתח בתחום ניתוחים פלסטיים דוגמא למחקר מילות מפתח בתחום ניתוחים פלסטיים
  • איך להשתמש ב – Google Webmaster Tools ? – מדריך עדכני לשנת 2012איך להשתמש ב – Google Webmaster Tools ? – מדריך עדכני לשנת 2012
  • FatCow אחסון אתרים FatCow אחסון אתרים
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :

    תגובה אחת

    1. אלי גולדמן 20 ביוני 2013 בשעה 11:05

      בהחלט מועיל ביותר. אין כמו תוכן איכותי באתר כדי לחזק אותו מבחינת גוגל!

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

    טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
    שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×