Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
איך לזהות קישור טוב ?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » איך לזהות קישור טוב ?

איך לזהות קישור טוב ?

10 ביוני 2013 תגובה אחת עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

באופן טבעי, תעשיית השיווק, הקידום והפרסום באינטרנט די פעילה באינטרנט. כיום, קיימים מאות אתרים ובלוגים בעברית (שלא לדבר על אנגלית ושפות זרות אחרות..) שבעליהם מפרסמים תכנים רלוונטים ברמות איכות, מקוריות ומחקר שונות.

עבור מי שעוסק בקידום אתרים בצורה יומיומית, הרבה מאוד מהתוכן המפורסם הולך לאיבוד כתוצאה מריבוי מקורות או חזרה על חומרים מהעבר. לעומת זאת, עבור מי שמתעניין או מתחיל בקידום אתרים כמות התוכן שמפורסמת ברשת יכולה בהחלט להרתיע מלנסות את מזלו בצורה עצמאית.

איך לזהות קישור טוב ?מסיבה זו אני אנסה לענות במאמר זה על אחת השאלות הנפוצות ביותר שאני נשאל על בסיס קבוע על ידי הלקוחות ב- Signup, איך מזהים קישור טוב לאתר ?

בכל הקשור לקידום אתרים, כמעט שלא ניתן לספק תשובה פשוטה מכיוון שהאלגוריתם דורש מאיתנו לקחת בחשבון מספר רב של פרמטרים. במקרה הנ"ל, ניתן לעבוד על פי כלל מנחה ברור אחד.

לכל קישור טוב יש את הפוטנציאל להביא גולשים רלוונטים לאתר

אם נעצור שניה ונפנים את הכלל שמוצג בכותרת, נוכל להסיק שהמטרה שלנו היא לא לספק כמה שיותר קישורים לגוגל אלא ליצור מצב שכתוצאה מהלינק יגיעו כמה שיותר גולשים רלוונטים לאתר/עסק/חברה.

אם אנחנו נשים את הדגש על גולשים, ישנם מספר מצבים שנוכל להיזהר מהם :

  1. מיקום גיאוגרפי – גולשים רלוונטים מגיעים מאותו מיקום גיאורפי, לכן קישורים ממדינות שדוברות שפות אחרות, הן כנראה לא הקישורים הטובים ביותר עבורינו. לאחרונה, ישנה תופעה של קניית קישורים מאתרי ברוסיה עם טקסט עוגן ( Anchor Text) עברי – קישורים אלה עובדים לטווח קצר ולאחר מכן האתרים שמשתמשים בהם נעלמים מתוצאות החיפוש כתוצאה מעונש ידני/אוטומטי מצד גוגל.
  2. האתר המקשר – גולשים רלוונטים מגיעים מאתרים בעלי קהל כלשהו. נסה למצוא סימנים כלשהן שיעידו על איכות, כמות וסוג האנשים הגולשים באתר שעתיד לקשר אליך.
  3. רלוונטיות – גולשים רלוונטים מגיעים מאתרים בעלי קשר נושאי לאתר שלך. ככל שהאתר שמקשר אליך קרוב יותר לנושא האתר שלך, הסיכוי שהגולשים שלו יקליקו על הקישור שלך הוא גדול הרבה יותר.
  4. מבנה, מיקום וסוג הקישור – גולשים רלוונטים מגיעים מקישורים שניתן לאתר אותם בקלות (הם למשל, לא מופיעים בחלק התחתון של האתר, מתי בפעם האחרונה לחצת על קישור Footer?), ניתן ללחוץ עליהם והם מהווים קריאה לפעולה (למשל, לחץ כאן על מנת לקבל שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס – הטקסט הנוכחי, מהווה קריאה לפעולה ביחד עם קישור רלוונטי לביטוי "שובר מתנה לפרסום בגוגל" ).

לסיכום, למרות שיש המון המון גוונים של אפור כאשר באים להעריך איכות של קישור כלשהו, הפעלת היגיון בריא יכולה לפתור הרבה מאוד בעיות עתידיות (כדוגמת עדכון פינגווין או עדכון פנדה) לאחר ביצוע פעולה של יצירת, החלפת או קניית קישורים לאתר.

כמו תמיד, אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, פרסם תגובה למטה. .

Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • אתגרי Droodles – חידות, דוגמאות ומשחקים לחשיבה מחוץ לקופסאאתגרי Droodles – חידות, דוגמאות ומשחקים לחשיבה מחוץ לקופסא
  • איך להוסיף כפתור גוגל +1 לאתר או לבלוג וורדפרס ? איך להוסיף כפתור גוגל +1 לאתר או לבלוג וורדפרס ?
  • איך אפשר לקבל מידע מ – (Not Provided) בגוגל אנליטיקס ? איך אפשר לקבל מידע מ – (Not Provided) בגוגל אנליטיקס ?
  • התחייבות לקידום אתרים בגוגל התחייבות לקידום אתרים בגוגל
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :

    תגובה אחת

    1. אלי גולדמן 11 ביוני 2013 בשעה 12:09

      מאמר מרוכז וממצה על נושא הקישורים.

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

    טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
    שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×