Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
הגוגל קם על יוצרו – יחי המנועים האנכיים!
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » הגוגל קם על יוצרו – יחי המנועים האנכיים!

הגוגל קם על יוצרו – יחי המנועים האנכיים!

10 ביולי 2007 סגור לתגובות על הגוגל קם על יוצרו – יחי המנועים האנכיים! עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

ההשתלטות של גוגל על עולם החיפוש מאיימת להשתלט גם עליו. החזות הנקייה שמאפיינת את ענק האינטרנט מתלכלכת בעוד ועוד לינקים המחביאים בתוכם פרסומת וכסף. קולות הקונספירציה נשמעים מרחוק – "החיפוש נתון לשיקולים מסחריים", "אפשר לקנות מיקום". אז כן, גוגל משתפר מיום ליום, אך יש נכון גם בטענה כי הוא הופך למסחרי וציני יותר.

גוגל אוהב אתרי תוכן ואינפורמציה, אבל לא אוהב אתרי מכירות.

לגיטימי שגוגל יעשה כסף, הוא הרי סידר לנו את האינטרנט, אך אם לא ייעצר הסחף, המנוע יהפוך למנוע פרסומות. ה- PAID LINK הופכים לרלוונטיים יותר מתוצאות החיפוש האורגניות. המשמעות? אולי זה סוף עידן ה- SEO במתכונתו הנוכחית, ורצון הגולש לעבור לחיפוש אנכי (ורטיקאלי).

רוב התוכן של האתרים המסחריים מורכב מתיאור מוצר ותמונתו. גוגל מרחיק עמודים כאלה מתוצאותיו האורגניות בעמוד הראשון. בעלי אתרים ערים למצב, ובוחרים יותר ויותר בפתרון הפשוט, ואולי גם היעיל יותר – קמפיין פרסום PPC.

בד בבד עם היחלשות התוצאות האורגניות של מנועי החיפוש הגדולים, עולה בהדרגה קרנם של מנועי החיפוש האנכיים (וורטיקאליים).

מנועי חיפוש אנכיים ( וורטיקאליים )

מחקרים מראים כי מנועי החיפוש הרגילים מאבדים את הרלוונטיות לטובת מנועי החיפוש הוורטיקאלים. חברת המחקר השיווקי OUTSELL  מפרסמת כי ב- 31.9 אחוזים מהשאילתות בעניינים מקצועיים-עסקיים במנועי חיפוש הגדולים, מביאות לתוצאות לא מספקות.

לעומתם, המנועים האנכיים מובנים עבור נישה מצומצמת ומכילים בתוכם העדפות חיפוש ספציפיות לכל מחפש. יתרון נוסף למנוע האנכי הוא שמפעיליו באים מאותה נישה עסקית של לקוחותיו, מה שמאפשר לו להיות קשוב לצרכיהם הרבה יותר ממנוע רגיל, ולהביא תוצאות אמינות.

מנועי החיפוש האנכיים מציעים מוצרים פרסומיים ושירותים שבמידה רבה רלוונטיים למשתמשים וללקוחות שהם משרתים. בנוסף הם מציעים תוכן ייחודי, בלוגים וחדשות הרלוונטיות לתעשייה. במילים אחרות, ה- VSE ( Vertical Search Engines) מקדישים את כל אמצעיהם לטובת השגת תנועה מקהל יעד ספציפים. אין להם שום כוונה להשתלט על העולם. הם פשוט רוצים לשלוט בתעשיה אחת ועושים זאת הכי טוב שאפשר.

למרות כל אלה, רחוק היום בו האנכיים יתפסו את מקומם של המנועים הכלליים. כרגע הקישורים האורגניים עדיין מובילים. פעם הם היו חביבי הקהל והתוצאות הממומנות נחשבו לילד הסורר. מאז ,החיפוש הממומן עשה כברת דרך ארוכה, ועבר את ה- SEO מבחינת רווחיות. בואו נקווה שגוגל יפתחו אלגוריתם מספיק טוב, שיפיק תוצאות אורגניות טובות לצד קישורים ממונים רלוונטיים ואיכותיים.

Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • כיצד Semantic Indexing משפיע על תוצאות החיפוש ?  כיצד Semantic Indexing משפיע על תוצאות החיפוש ?
  • דחיסת מילות מפתחדחיסת מילות מפתח
  • מאט קאטס מגן על מוסריות החיפוש בגוגלמאט קאטס מגן על מוסריות החיפוש בגוגל
  • בינג מול גוגל – מהו מנוע החיפוש המועדף עליך? בינג מול גוגל – מהו מנוע החיפוש המועדף עליך?
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

    טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
    שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×