Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
מהי הנעה לפעולה (CTA) ? – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 2
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » מהי הנעה לפעולה (CTA) ? – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 2

מהי הנעה לפעולה (CTA) ? – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 2

26 בדצמבר 2012 סגור לתגובות על מהי הנעה לפעולה (CTA) ? – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 2 עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

לאחר שהצלחת להבין את המספרים שעומדים מאחורי האתר שלך, הגיע הזמן להבין איך גולשים מתקנוורטים ומה גורם להם לעשות זאת ?

מהי הנעה לפעולה (Call To Action) ?

CTA הוא כלי אינטראקטיבי בארסנל הכלים של המשווק אשר נועד לפתות את הגולשים לבצע פעולה רצויה. הפעולה יכולה להיות כמעט כל דבר שתחשוב עליו, בין הפעולות הנפוצות ניתן למנות מילוי טופס, הורדת תוכנה, הרשמה לניוזלטר וכדומה.

הנעה לפעולה מורכבת מ – 4 מרכיבים עיקריים :

  1. הקריאה – מטרתה של הקריאה היא להציג את הפעולה הדרושה מבחינתך.
  2. הפעולה – הפעולה מתוארת בקריאה לפעולה (הרשם עכשיו, מלא את הטופס וכדומה). ברוב המקרים, הפעולה הנפוצה ביותר היא הקלקה על קישור, כפתור או תמונה כלשהי.
  3. התוצאה –  התוצאה היא מה שיקרה אם הגולש יבצע את הפעולה הדרושה (ההבטחה שנתת לו), ישנה קורלציה גבוהה בין התוצאה לקריאה.
  4. הקריאטיב –  הצורה הויזואלית שבה מוצגת ההנעה לפעולה משפיעה בצורה ישירה על תגובת הגולשים אליה. אתה חייב לשים דגש על הגודל, הצבע, הצורה, רמת הניגודיות משאר הטקסט בעמוד וכדומה.

הנעה לפעולה CTA

לכל עמוד באתר ישנה תכלית כלשהי, לכן כל עמוד זקוק להנעה לפעולה (CTA) ייחודית לו

כאשר אנחנו בוחנים את עמודי האתר, ניתן לראות כי כמעט לכל עמוד באתר יש מטרה ובכולם יש פעולה מסויימת שרצויה מבחינתך.

בשביל לחדד את הנושא, הנה מספר דוגמאות :

  • עמודי פוסטים בבלוג – כל פוסט בבלוג שלך הוא למעשה עמוד נחיתה קלאסי להרשמה לדיוור, שיתוף חברתי ויצירת קשר. ב – Signup למשל יש פנייה כפולה בראש העמוד לגולשים שמגיעים מרשתות חברתיות, גוגל, חיפוש באתר או קבוצות דיון שהוגדרו מראש ובתחתית העמוד לגולשים שנהנו מהפוסט ומעוניין לקבל עדכונים על פוסטים עתידיים.
  • עמודי מוצרים או פתרונות – במידה ויש לך חנות וירטואלית או אתר תדמיתי המטרה של כל עמוד מוצר/פתרון היא שהגולש יצור עימך קשר.
  • עמודי שגיאה 404 ואחרים – עמודי שגיאה (ובמיוחד 404) צריכים לעזור לגולשים להתאושש במהירות על ידי שילוב של טקסט רלוונטי וקישורים לאיזורים המרכזיים של האתר שלך. עמוד השגיאה של Signup נראה כך, אתה מוזמן להתנסות בו.
  • עמודי תודה – רעיון שלמדתי ממש לאחרונה (וכפי שניתן לראות עדיין לא יישמתי אותו אצלי..) הוא שניתן לנצל עמודי תודה/אישור הזמנה לצרכים נוספים פרט למעקב. ברגע שהגולש שולח את הטופס או מבצע רכישה באתר ניתן להוסיף הנעות לרכישת מוצרים משלימים, להזמין אותו להרשם לעדכונים, להזמין אותו לעקוב אחרי המותג ברשתות חברתיות ועוד מטרות שמעניינות אותך.

לסיכום, הנעה לפעולה חייבת להכיל 4 מרכיבים עיקריים אשר משלימים אחד את השני. בדוק אם ההנעה באתר שלך ברורה, קריאה ומורכבת מאותם מרכיבים.

כמו תמיד, אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, שתף אותי ואת קוראי הבלוג בתגובות למטה.

Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • עמוד הבית שלך גרוע (בהמרה) !  – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 3עמוד הבית שלך גרוע (בהמרה) ! – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 3
  • מעקב אחר שיחות טלפון באתר (Call Tracking) – למה, כמה ואיפה ?מעקב אחר שיחות טלפון באתר (Call Tracking) – למה, כמה ואיפה ?
  • המספרים שמאחורי האתר שלך – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 1המספרים שמאחורי האתר שלך – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 1
  • כיצד להגדיל את כמות המכירות באתר ביותר מ – 35% על ידי שימוש בתעודת SSL או חותם אמון (Trust Seals)?כיצד להגדיל את כמות המכירות באתר ביותר מ – 35% על ידי שימוש בתעודת SSL או חותם אמון (Trust Seals)?
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

שם מלא (*) :
טלפון (*) :
דואר אלקטרוני (*) :

שותף מוסמך של גוגל (Google)
© 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

טלפון :050-6950312.
כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

עדכונים בדואר אלקטרוני

הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

×