Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
המספרים שמאחורי האתר שלך – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 1
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » המספרים שמאחורי האתר שלך – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 1

המספרים שמאחורי האתר שלך – מדריך אופטימיזציה של יחסי המרה – חלק 1

24 בדצמבר 2012 8 תגובות עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

לאחרונה יוצא לי יותר ויותר ללמוד (וחשוב יותר להתנסות) בתחום המרתק של שיפור יחסי ההמרה באתר. הנושא מאוד רחב וכולל ביצוע מבחני A/B, יצירת דפי נחיתה, ניסוח טקסטים, ניסוח הנעות לפעולה (CTA) ועוד – זה אף פעם לא נגמר…
אופטימיזציה של עמודי נחיתה
בימים הקרובים אני הולך לכתוב מדריך מקוצר על אופטימיזציה של יחסי המרה באתר. המדריך יחולק למספר נושאים מרכזיים ויהיה רלוונטי לכל בעל אתר ברשת. אני מקווה שתוכל להפיק ממנו תועלת רבה בשיפור יחס ההמרה של האתר או הקמפיין שלך.

מה עדיף להשיג עוד תנועה או לשפר את יחס ההמרה של עמוד הנחיתה ?

סביר להניח שאם אתה פועל כמו רוב בעלי העסקים ברשת, אתה משלים עם איכות האתר ועם מדדי ההמרה (הרשמה, הורדה או רכישה באתר) שלך. בנוסף, רוב הסיכויים שאתה לא מבצע בדיקות, התאמות ואופטימיזציה אמיתית אלא מנסה להביא עוד ועוד תנועה לאתר ממקורות שונים כמו מנועי חיפוש (תנועה אורגנית או תנועה ממומנת), רשתות חברתיות וכדומה.

רובינו יודעים שקל יותר למכור ללקוחות קיימים מאשר לאתר לקוחות חדשים בכל פעם מחדש – באותה צורה, קל יותר לשפר את אחוז ההמרה הקיים ולהמיר את התנועה הקיימת באתר מאשר להשיג עוד ועוד תנועה לאתר.

דוגמא מעשית למספרים שמאחורי האתר

נקח כדוגמא לקוח קטן אשר משקיע בגוגל אדוורדס תקציב חודשי של כ – 1000 ₪.  אם אנחנו יודעים את התקציב החודשי, העלות הממוצעת לקליק (CPC) ויחס ההמרה הממוצע בעמוד –  נוכל לחשב את העלות לליד (CPL) או את העלות לרכישה (CPA).

תקציב חודשיהשקעה באופטימיזציה של יחס ההמרהעלות לקליק (CPC)גולשיםאחוז המרהלקוחות חדשיםעלות לליד (CPL) או עלות לרכישה (CPA)
1000₪0₪1₪10002%2050₪

במידה ונקנה עוד תנועה לאתר על ידי הגדלת התקציב החודשי, נוכל לקבל יותר גולשים, יותר מכירות אך העלות לליד או העלות לרכישה תשאר קבועה.

תקציב חודשיהשקעה באופטימיזציה של יחס ההמרהעלות לקליק (CPC)גולשיםאחוז המרהלקוחות חדשיםעלות לליד (CPL) או עלות לרכישה (CPA)
2000₪0₪1₪20002%4050₪

אך במידה ונעשה אופטימיזציה ליחס ההמרה באמצעות שינוי בעמוד הנחיתה, נוכל להוריד את העלות לרכישה בצורה משמעותית (מדד קבוע לאורך זמן) גם אם נקזז את עלויות האופטימיזציה שעומדות ברוב החברות על 10% מתקציב הפרסום (הערה, ברוב המקרים יש מינימום לתקציב חודשי, אך בשביל הדוגמא הנ"ל נמשיך עם הנתונים שיש לנו).

חודשתקציב חודשיתקציב חודשי (בפועל)השקעה באופטימיזציה של יחס ההמרהעלות לקליק (CPC)גולשיםאחוז המרהלקוחות חדשיםעלות לליד (CPL) או עלות לרכישה (CPA)
11000₪900₪100₪1₪9002.5%22.544.44₪
22000₪1800₪200₪1₪18002.75%49.540.40₪
32000₪1800₪0₪1₪20002.75%5536.36₪

לפי הנתונים הנ"ל, ניתן לראות כי ה – CPA יורד ככל שאחוז ההמרה גדל (בקיזוז עלויות האופטימיזציה). היתרון המשמעותי בשיפור עמוד הנחיתה הוא שגם אם נשפר במעט את אחוז ההמרה ולא נמשיך לעבוד על אופטימיזציה חודשית ביחד עם חברה כלשהי, עמוד הנחיתה שישאר לנו, עדיין יספק את אותן תוצאות לאורך זמן ואפילו נוכל לקזז עוד יותר את ה – CPA הכללי של אותו עמוד.

במידה ואתה מקדם את אתרך בצורה אורגנית או ממומנת באמצעות Google Adwords, הכנס את המספרים שמאחורי האתר שלך (תקציב, יחס המרה, מספר הכניסות/עלות הקלקה) ובדוק כיצד אופטימיזציה של יחסי ההמרה יכולה להשפיע על התוצאות שאתה מקבל מהאתר.

אשמח לשמוע את דעתך בנושא, האם אתה משתמש בעמודי נחיתה ? האם אתה מנסה לשפר את יחס ההמרה שלהם ?

אם אתה עדיין לא מנוי לעדכונים לוהטים מהבלוג של Signup,  הרשם עכשיו בחינם בלחיצה אחת כאן (אל תשכח לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלך ע"י לחיצה על הקישור הייחודי שישלח אליך) – זה לוקח 2 דקות מניסיון !

Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • איך לזהות קישור טוב ? איך לזהות קישור טוב ?
  • דפדפן פיירפוקס עקף את אינטרנט אקספלורר באירופה דפדפן פיירפוקס עקף את אינטרנט אקספלורר באירופה
  • 5 דוגמאות לעסקים שמשתמשים באפליקציית פוקימון גו (Pokémon GO) בשביל להגדיל את המכירות בעסק5 דוגמאות לעסקים שמשתמשים באפליקציית פוקימון גו (Pokémon GO) בשביל להגדיל את המכירות בעסק
  • FatCow אחסון אתרים FatCow אחסון אתרים
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :

    8 תגובות

    1. דרור 24 בדצמבר 2012 בשעה 17:10

      אני בדיוק עכשיו הולך לעשות אופטימיזציה כזו באחד האתרים שלי.

      האופטימיזציה כוללת הקטנת מספר השדות בטופס הליד.

      עדכונים בקרוב.

      • עידן שלומן 24 בדצמבר 2012 בשעה 17:34

        דרור, אני די בטוח שתוכל להגדיל את אחוז ההמרה על ידי צמצום מספר השדות. אם מדובר על טופס יצירת קשר, מומלץ לשים 3-4 שדות במקסימום (שם, מייל, טלפון) ואם מדובר על טופס הרשמה לדיוור מומלץ לשים 2 שדות במקסימום (שם ומייל).

        שיהיה בהצלחה ! 🙂

    2. ירון יוגב 24 בדצמבר 2012 בשעה 17:34

      אני בהחלט מבין שכדאי להשקיע ביחס ההמרה!

      האם ישנה המלצה לעבוד עם דפי נחיתה ולא עם אתר אינטרנט באדוורדס?

      • עידן שלומן 24 בדצמבר 2012 בשעה 17:37

        כאשר מדובר על פרסום ממומן, עדיף ליצור עמודי נחיתה בעלי יעוד ברור.
        לאחר מכן, ניתן ליישם את המסקנות העיקריות גם על "הגירסה הרגילה" של האתר.

    3. עומר 24 בדצמבר 2012 בשעה 20:47

      מכל השיטות איך אתה מציע לבעל אתר לנסות שיפור יחסי המרה ביחס השקעה ותועלת?
      בצורה של 2 דפים והשוואה A/B ?
      או שיטה אחרת?

    4. שי צדיק 25 בדצמבר 2012 בשעה 10:11

      תודה רבה,
      אופטימיזציה יכולה לחסוך לנו כסף ולשפר את יחסי ההמרה + נוכל לקבל יותר לידים.

    5. אייל 25 בדצמבר 2012 בשעה 14:19

      תודה איש
      יש עוד כמה דברים לצריך לשם לב אליהם
      http://www.youtube.com/watch?v=mU8KhL3VS3Q

      • עידן שלומן 26 בדצמבר 2012 בשעה 14:18

        אייל אתה צודק, בהחלט יש עוד דברים שצריך לשים לב אליהם, בימים הקרובים אני מתכוון לפרסם מספר מאמרים משלימים.

        אתה יכול לקרוא את המאמר השני בסדרה :
        http://www.signup.co.il/2376/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%96%D7%A6%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%99%D7%97%D7%A1%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%94-2/

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

    טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
    שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×