Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
למה אתה חייב להקים קמפיין ממומן לפני שאתה מתחיל בפרויקט קידום אתרים אורגני ?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » למה אתה חייב להקים קמפיין ממומן לפני שאתה מתחיל בפרויקט קידום אתרים אורגני ?

למה אתה חייב להקים קמפיין ממומן לפני שאתה מתחיל בפרויקט קידום אתרים אורגני ?

5 בדצמבר 2012 4 תגובות עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

לפני כשבועיים, התחלתי לעבוד עם לקוח חדש, בעל חנות וירטואלית-טכנולוגית (חנות חדשה לגמרי) שמכילה הרבה מאוד מוצרים שונים, על פרויקט קידום אתרים אורגני. כחלק מתהליך המחקר המקדים, הצעתי לו לבצע קמפיין ממומן קצר בגוגל אדוורדס על מנת לבדוק ולאמת את הנתונים שהצלחנו להפיק מסיעור המוחות ומכלי המחקר שהפעלנו עבורו.

לשמחתי, הלקוח הסכים להצעה והקמנו קמפיין ממומן לזמן קצר אשר סיפק לנו נתונים חשובים להמשך הדרך, בפוסט זה אני אסקור את היתרונות וההתאמות שעלינו לעשות בשיטה זו.

עולם העסקים משתנה במהירות, אך הצורך בתוצאות נשאר קבוע.

כאשר אנחנו באים לבצע מחקר מילות מפתח ללקוח או לעסק קיים, רוב המילים הממירות מוכרות לנו או שאנחנו יכולים להשתמש בכלים אוטומטיים בשביל לגלות אותן. למשל, אם אני מעוניין לקדם חנות אופניים וירטואלית, רוב הסיכויים שביטויי המפתח שאני אבחר יהיו אופניים, אופני הרים, אופניים חשמליות וכדומה.

במידה ואנחנו מקדמים בעלי ניסיון אמיתי, נוכל להעריך בצורה גסה את זמן העבודה וההשקעה שתדרש לקדם כל אחד מהביטויים הנ"ל. אך בשביל להצדיק את ההשקעה מבחינה עסקית, עלינו לדעת את ההחזר הכספי שינתן על כל אחד מהביטויים. כאשר אנחנו מפעילים קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס נוכל לקבל את הנתונים הבאים :

  1. נפחי חיפוש מדוייקים – בהנחה שהמודעה שלנו מופיעה במשך כל היום, נוכל לדעת מה נפח החיפוש המדוייק של אותו ביטוי. חשוב לשים לב שאנחנו מקימים קמפיין אשר מכיל מילות מפתח עם התאמה מדוייקת (ולא התאמה רחבה) כך שהתוצאות שלנו לא יושפעו מגירסאות זנב ארוך של אותו ביטוי.
  2. ROI – נוכל לחשב את ה – ROI של כל ביטוי ולהבין האם זה בכלל כלכלי לקדם את האתר על הביטוי הנוכחי. בצורה זו נוכל לשלול מראש ביטויים בעלי ROI נמוך ולהעביר את מאמצי הקידום שלהם לביטויים מניבים יותר.
  3. איתור הזדמנויות חדשות – קידום ממומן מאפשר לבחון מילות מפתח לא ברורות בצורה מהירה מאוד כך שניתן לאתר הזדמנויות חדשות שלא מוכרות למתחרים שלך.

איזה התאמות צריך לבצע לתוצאות המתקבלות מהקמפיין ?

כאשר אנחנו מפעילים את השיטה הנ"ל, עלינו לזכור מספר דברים שיכולים להשפיע על התוצאות שנקבל :

  1. התנהגות הגולשים – לעיתים, התנהגות הגולשים בתוצאות הממומנות לא דומה ב – 100% להתנהגות הגולשים בתוצאות האורגניות, השאר מקום לטעויות.
  2. מיקום ממוצע – כמות ההמרות, החשיפות והכניסות שנקבל מהקמפיין מושפעת בצורה ישירה מהמיקום הממוצע שלנו. במידה ולא שמרנו על מיקום קבוע, נצטרך לבצע התאמות למיקומים האורגניים.
  3. עונתיות – עסקים רבים פועלים בשווקים עונתיים כך שאם התחום שאתה פועל בו הוא כזה, חשוב לבצע את ההתאמות הנדרשות. במידה ותרצה לבדוק אם השוק שלך עונתי, תוכל להשתמש בכלי Google Insights לחיפוש.
  4. מבנה עמוד התוצאות – מבנה עמוד התוצאות משתנה (במיוחד בתחומים מסחריים בעלי נפח חיפוש), חשוב להבין כיצד העמוד מוצג בכל ביטוי ומה מיקום התוצאות האורגניות שבו.

לסיכום, אם אתם עומדים בפני תחום שאין לכם היסטוריה, נתונים ומידע עליו. מומלץ מאוד לערוך קמפיין ראשוני לטווח קצר של שבועיים-חודש בצורה זו לאמת או לשלול את ההערכות המקדימות שלכם. בנוסף, באמצעות שיטה זו תוכלו למצוא את ה – ROI האמיתי של כל ביטוי שמקודם, דבר שיאפשר לכם להציג ללקוח את כדאיות התהליך לאורח זמן.

אם אתה עדיין לא מנוי לעדכונים לוהטים מהבלוג של Signup,  הרשם עכשיו בחינם בלחיצה אחת כאן (אל תשכח לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלך על ידי לחיצה על הקישור הייחודי שישלח אליך) – זה לוקח 2 דקות מניסיון !

Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • שיפור מהירות האתר – טיפים, כלים ותוספיםשיפור מהירות האתר – טיפים, כלים ותוספים
  • איך גוגל מתייחסת לסיומות הדומיינים החדשות (TLDs)?איך גוגל מתייחסת לסיומות הדומיינים החדשות (TLDs)?
  • כיצד תוכל למקסם את האפקט שמתקבל מפוסט אורח בבלוג ?כיצד תוכל למקסם את האפקט שמתקבל מפוסט אורח בבלוג ?
  • המלצות משותפות בגוגל +המלצות משותפות בגוגל +
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

שם מלא (*) :
טלפון (*) :
דואר אלקטרוני (*) :

4 תגובות

  1. ארז 6 בדצמבר 2012 בשעה 8:21

    תודה עידן,
    אך מה עושים במקרה שאין לנו תקציב מתאים על מנת לחשוף את המודעה שלנו במיקומים ראויים ולקבל נתונים. יש תחומים שכל ביד של קליק בהם הוא מאוד גבוה ואם שמנו מגבלה יומית היא יכולה להישרף תוך זמן קצר.
    יש הצעות?
    תודה

  2. זיו ב 6 בדצמבר 2012 בשעה 20:51

    ארז,
    אני חושב שאפשר להשתמש בכלים החינמיים של אדוורדס לראות preview ומיקומים שונים של ביטויים במודעות וללמוד מזה.
    ועוד משהו, שאם התחום עם בידים גבוהים, רק הגיוני שהתקציב שיתנו לך יהיה בהתאם, נניח מחליטים שהבדיקה שעידן הציע היא X אחוז מהתקציב, אז אם אתה מפרסם חברת השקעות שזה בידים גבוהים תשקיע אותו אחוז מהתקציב כמו פרסום עמותת צדקה.
    אני לא מכיר כרגע תחומים שהם יקרים רק בפרסום הממומן אבל עם תקציב נמוך לקידום אורגני, חוץ מדברים שאדוורדס ורוב ה PPב לא מפרסמים ככלל, כמו הימורים וסקס

  3. יוסי 29 בדצמבר 2012 בשעה 11:49

    אכן ההתנהגות של גולשים שבאים מקידום ממומן והתנהגות של גולשים בתוצאות אורגניות שונה. למדתי מספר דברים מהמאמר, תודה רבה על השיתוף.

  4. אורי 14 בינואר 2013 בשעה 16:54

    הלוואי שכל מקדמי האתרים היו מריצים קמפיין לפני שהם מתחילים לקדם 🙂

שותף מוסמך של גוגל (Google)
© 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

טלפון :050-6950312.
כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

עדכונים בדואר אלקטרוני

הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

×