Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
כמה שווה אוהד בפייסבוק ? – מקרה בוחן
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » כמה שווה אוהד בפייסבוק ? – מקרה בוחן

כמה שווה אוהד בפייסבוק ? – מקרה בוחן

24 ביולי 2012 6 תגובות עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

אין ספק שאחת השאלות הפופולריות ביותר בתחום השיווק החברתי היא כמה שווה באמת (לא בהרגשה האישית שלך…) אוהד אחד בפייסבוק ? – שאלות אלה עולות בכל פעם שמדברים על חישובי ROI, מאזנים ותשלומים חודשיים בתחום זה.

מחקר חדש שנערך על ידי TNS ו – We Are Social ובוצע על המותג סיידר בולמרס  (Bulmers) מצא שהעדפת המותג היתה גבוהה יותר בקרב אוהדי פייסבוק מאשר בקבוצת הביקורת, שאוהדי הפייסבוק היו מוכנים לשלם יותר על המוצר ולהמליץ עליו יותר מאחרים.

עד כאן, הכל נשמע נפלא, אבל בולמרס רצו לקבל מידע מוחשי יותר, ROI מדוייק אשר יאפשר להם להבין את הערך של הפעילות. על מנת להוציא את ה – ROI המדוייק, הם השתמשו במתודולוגיה הבאה :

המתודולוגיה הנ"ל חשפה כי בהשוואה לקבוצת ביקורת אקראית הערך הקמעוני של כל אוהד הוא £198.64 בשנה (80 בקבוקים נוספים בשנה), כ- £3.82 בכל שבוע !

איך בולמרס הצליחו להשיג תוצאות חיוביות ?

שיווק ברשתות חברתיות מצריך מספר רב של דברים, הנה 3 נקודות חשובות שכדאי לאמץ :

  • מיקוד בלקוח – חשוב להתמקד בקהל הלקוחות הקיים שלך, הם האוהדים האמיתיים של המותג. זה לא משנה אם זה בפייסבוק, Google+ או כל רשת חברתית אחרת – במקרה בולמרס השיגו את זה בפייסבוק, אך זה יכל להיות בכל פלטפורמה רלוונטית אחרת ללקוחות שלהם.
  • אינטגרציה שיווקית –  שיווק מותגים ברשתות חברתיות מצריך מיזוג של כל מאמצי השיווק והפניות הדדיות בין כל התשתיות שלך. בולמרס מפנים לעמוד הפייסבוק שלהם באתר האינטרנט, בעיתונות עם קוד QR, בפרסומות וכדומה.
  • חתירה למעורבות (Engagement) – נציגי בולמרס מפרסמים תמונות, קטעי וידאו ותחרויות שונות אשר שומרות אותם רלוונטים בפיד החדשות של האוהדים שלהם.

אם אתה עדיין לא מנוי לעדכונים לוהטים מהבלוג של Signup, הרשם עכשיו בחינם בלחיצה אחת כאן (אל תשכח לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלך על ידי לחיצה על הקישור הייחודי שישלח אליך) – זה לוקח 2 דקות מניסיון !

Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • עובד גוגל : האינטרנט הוא מקום גדול  עובד גוגל : האינטרנט הוא מקום גדול
  • מאט קאטס מגן על מוסריות החיפוש בגוגלמאט קאטס מגן על מוסריות החיפוש בגוגל
  • עכביש גוגל מיוחד ל – iPhoneעכביש גוגל מיוחד ל – iPhone
  • הצגת כמות המילים במאמר בתוצאות החיפוש בגוגלהצגת כמות המילים במאמר בתוצאות החיפוש בגוגל
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :

    6 תגובות

    1. ברק 24 ביולי 2012 בשעה 13:19

      האם נבדק אם הקבוצה הזו אהבה את המותג גם לפני שעשתה לה "לייק" ? כי ניתן לצאת מנקודת הנחה שרוב מי שאהב את המותג בפייסבוק – היה מישהו שמראש חיובי יותר כלפי המותג …

      • עידן שלומן 24 ביולי 2012 בשעה 21:04

        ברק, נכון אתה צודק, המחקר הזה לא חף מטעויות ובהחלט יתכן שיש אנשים שמראש צרכו את המותג יותר מאחרים ולכן הסבירות שהם יהפכו לאוהדים תהיה גבוהה יותר.

        שים לב לשקפים 6-8 ולשקף 14, הם מציגים בצורה טובה את הנושא.
        בנוסף, הם גם מתייחסים למה שכתבת על כך שהצרכנים אהבו מראש את הומתג.

    2. זיו ב 24 ביולי 2012 בשעה 19:50

      ברק צודק.
      3 הדברים האחרונים שכתבת נכונים גם בלי קשר לפייסבוק..
      אני עדיין לא כ"כ מבין איך אפשר להשתמש בפייסבוק כדי לשמור על לקוחות קיימים שכבר קנו.
      למשל קניתי מחשב ב KSP אם אני מרוצה אז אקנה שוב, אם לא אז ביי.
      מה זה משנה לי שיש להם דף בפייסבוק וכל מיני חדשות וכו'?
      אם אני טכנאי מחשבים אולי זה כדאי אבל אז ממילא אני בקשר עם חברות כאלו
      אז זה טוב כדי לחשוף את המוצר לאנשים חדשים, אבל חוצמזה כשאנשים עושים לייק על כל מיני מותגים זה רק בשביל לקבל כל מיני דברים, כידוע:)

      • עידן שלומן 24 ביולי 2012 בשעה 21:13

        זיו, אתה יכול להשתמש בפייסבוק (או בכל ערוץ אחר) בשביל לשמור את עצמך רלוונטי בעיני הלקוחות.

        דווקא ככל שאתה מותג גדול יותר, אני חושב שהפעילות הזו הרבה יותר טבעית, קלה ונוחה מאשר יזם שמנסה ליצור ביקושים למוצר/שירות שלו.

        הערה קטנה, אנשים עושים לייקים מאינטרסים שונים (למשל, כאשר הם רוצים לקבל משהו בחינם), עבור אותו עסק גם אנשים בעלי אינטרס יכולים לעזור לחשיפה גדולה מאוד בעלות של כמה מאות שקלים לקמפיין בודד.

        • זיו ב 24 ביולי 2012 בשעה 21:34

          עידן,
          נזכרתי שבכלל לפי חוקי פייסבוק אסור לתת "שוחד" של לייקים, אז הם לא מסתכנים שבכלל יסגרו להם את הדף?
          הרי שמעתי כבר על חברות שהפנו אנשים לדפים שלהם ולא היה שם כלום כי הם עברו על אחד מהחוקים.

          • עידן שלומן 26 ביולי 2012 בשעה 2:24

            זיו, אני לא מתיימר להיות מומחה לשיווק בפייסבוק, אבל לפי מה שאני יודע אתה צודק רק במידה ואתה עורך תחרויות לייקים.

            ישנן הרבה מאוד שיטות אחרות לערוך תחרותיות אמיתיות (לא למטרת לייקים) אשר יכולות לתרום למותג.

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

    טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
    שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×