Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
כיצד אנחנו מתקשרים בפייסבוק ?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » כיצד אנחנו מתקשרים בפייסבוק ?

כיצד אנחנו מתקשרים בפייסבוק ?

6 ביוני 2012 4 תגובות עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

לאחרונה התחלתי לקרוא, להתנסות ולהבין טוב יותר את דרכי השיווק בפייסבוק. יש לי חשבון פייסבוק כבר מספר שנים (במקרה הזה לא ממש הייתי Early Adopter והצטרפתי מאוחר מאוד כי הייתי חייב) ואפילו כמה עמודים עסקיים שאני מנהל לכמה אתרים שלי ושל אחרים ברשת (על הדרך..).

אני לא מציע שירותים בתחום ולמרות שאני יודע על פייסבוק קצת יותר מהאדם הממוצע, אני בהחלט לא מחשיב את עצמי כמישהו שכדאי לדבר איתו על סושיאל – העצה שלי היא תמיד שזה לא שווה את הזמן שלך, לך תשקיע בגוגל 🙂

הסיבה לכך היא שכ"גוגליסט" קצת קצת קשה להבין מה אנשים מוצאים בפייסבוק, כאדם קצת קשה לי להבין איך לכל אחד בעולם יש בממוצע 130~ חברים ובישראל כ – 260 חברים (כאשר בפועל מספר החברים האמיתי ברוב המקרים לא עובר את ה – 10, לפי מחקרים מדובר על 3-4 חברים קרובים לכל אדם) וכמשווק לא ברור לי מדוע להשתמש בפרסום Push מול פרסום Pull.

אנחנו מדברים רק עם 4 חברים אבל צורכים מידע מהרבה יותר חברים באופן שוטף.

חברים בפייסבוקלמרות שלמשתמש הממוצע בפייסבוק יש 130/260 חברים, בסופו של דבר הוא מתקשר עם לא יותר מ – 4 אנשים בכל שבוע. תקשורת יכולה להיות עשיית לייק, תגובה לפוסט, רישום על קיר החבר, שליחת הודעה אישית, צאט ווידאו.

אין ספק שהנתונים האלה מעט מפתיעים אך הגיוניים מאוד, בסופו של דבר אנחנו מתקשרים עם החברים הקרובים ביותר, בני המשפחה, הלקוחות או השותפים העסקיים שלנו.

ברוב המקרים, אנחנו נדבר עם אותם 4 אנשים מידי שבוע, כאשר רק באירועים מיוחדים מאוד, אנחנו נתקשר עם חברים שהקשר שלנו אליהם חלש מאוד. הסיטואציות יכולות להיות מגוונות מאוד, למשל חתונה של חבר מהלימודים, לידה מרגשת, תאונה וכדומה.

הקטע המפתיע באמת הוא שאנחנו צורכים מידע מהרבה יותר חברים בצורה שוטפת. בסופו של דבר, 50% מהמשתמשים בפייסבוק חוזרים מידי יום לאתר וצורכים מידע מכל מי שנמצא אצלם ברשימת החברים. התקשורת במקרה זה היא אסימטרית כך שאני לא מתקשר איתך בצורה ישירה, אך מקפיד להתעדכן מה קורה אצלך בחיים.

לא מדובר בתופעה חדשה, גם היום כאשר אנחנו מדברים עם חברים קרובים, אנחנו מקפידים להתעדכן על חברים שהקשר שלנו איתם חלש ולשאול שאלות כמו "תגיד מה קורה עם X ?" או "יצא לך לדבר עם Y, מה הוא עושה היום ?".

יותר מ – 60% מהשיחות שאנחנו עורכים עם אנשים פנים מול פנים עוסקים בכלל באנשים אחרים, כך שאנחנו יכולים ללמוד הרבה על אנשים אחרים מבלי לשוחח איתם בכלל. בסופו של יום, אנחנו מרכלים על אנשים אחרים בגלל שזה מעניין אותנו, עוזר לנו להבין אותם טוב יותר ועוזר לנו להגדיר את עצמנו בצורה טובה יותר מולם.

לסיכום, תקשורת וירטואלית מתחילה להיות דומה מאוד לתקשורת בעולם האמיתי. אני עדיין לא מאמין בסושיאל כשיטת שיווק, אבל אני בהחלט חושב שכדאי לעשות מאמצים ולנסות להבין את העולם הזה טוב יותר. הבנה טובה יותר של עולם החברתי וירטואלי תהפוך אותנו למשווקים טובים יותר בלי קשר לפלטפורמה שאנחנו מתבססים עליה.

כמו תמיד, אשמח לשמוע מה דעתך על הנושא והאם אתה רואה את התופעות שהצגתי במאמר אצלך ?

אם אתה עדיין לא מנוי לעדכונים לוהטים מהבלוג של Signup, הרשם עכשיו בחינם בלחיצה אחת כאן (אל תשכח לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלך על ידי לחיצה על הקישור הייחודי שישלח אליך) – זה לוקח 2 דקות מניסיון !

Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • כיצד Inbound Marketing יכול לעזור לעסק שלך ? כיצד Inbound Marketing יכול לעזור לעסק שלך ?
  • האם גוגל יודעים לסרוק פרוטוקולים נוספים חוץ מ – HTTP  ו – HTTPS ? האם גוגל יודעים לסרוק פרוטוקולים נוספים חוץ מ – HTTP ו – HTTPS ?
  • קיבלת הודעה על קישורים לא טבעיים ב – Google Webmaster Tools ? – יתכן שאתה בבעיה.. קיבלת הודעה על קישורים לא טבעיים ב – Google Webmaster Tools ? – יתכן שאתה בבעיה..
  • הפצצת גוגלהפצצת גוגל
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :

    4 תגובות

    1. david 6 ביוני 2012 בשעה 15:10

      היי עידו,

      כתבת: "כמשווק לא ברור לי מדוע להשתמש בפרסום Push מול פרסום Pull"

      מניסיון אישי, יש תחומים שהפרסום בגוגל עולה 20 שקל לקליק ובפייסבוק תשלם חצי שקל.
      אם תדע לפלח במדויק את קהל היעד, עלות המרה בפייסבוק יעלה לך זול משמעותית מגוגל.

      דבר נוסף הדרך הזולה ביותר להביא לייקים לעמוד זה רק פרסום בתוך פייסבוק {הגעתי לעלות של חצי שקל לליק}

      • עידן שלומן 6 ביוני 2012 בשעה 15:22

        דוד, ראשית קוראים לי עידן 🙂

        שנית, אני בטוח שתוכל למצוא תחומים בהם עלות ההמרה תהיה זולה יותר בפייסבוק. למרות זאת, אני חושב שברוב התחומים גוגל יכולים לספק תוצאות הרבה יותר טובות מפייסבוק.

        בנוסף, כדי להסתכל על הסקר שפורסם היום על ידי רויטרס וטוען ש – 80% ממשתמשי פייסבוק מעולם לא רכשו מוצר או שירות כתוצאה מפרסום במערכת.

    2. david 6 ביוני 2012 בשעה 15:30

      ברור שגוגל מספק תוצאות איכותיות יותר תמיד וזולות יותר ברוב המקרים.

      המחקר שפורסם היום אני חושב שהוא טעות מוחלטת!

      אני מחשיב את פייסבוק כמו רשת המדיה של גוגל. הלקוח לא מחפש בדר"כ את המוצר שלך ואתה מציע לו את המוצר שלך בעקבות זה שהוא מתעניין בתחום שאתה משווק. ההבדל הגדול והמשמעותי שבפייסבוק יש לך יכולת פילוח וסינון גבוהה שאין בגוגל.

      כל אחד שביצע אי פעם קניה ברשת {ולא חיפש לקנות את המוצר} הגיע מהקלקה על איזה פרסומת. אם תשאל אותו אחרי חצי שנה איך הוא עשה את הקניה ברוב המקרים הוא לא יצליח לנתח את התהליך ולא יידע אם זה הגיע מפייסבוק או שהוא שמע ממקום אחר.

      לכן לדעתי המחקר לא נכון.

    3. דניאל.ש 30 באוגוסט 2012 בשעה 23:23

      אני מאמין שפייסבוק בכלל לא רלוונטי לקידום מכירות או לפרסום.
      מניסיוני עם מספר פרסומים בפייסבוק הבנתי, שאין שום קשר בין קידום מוצר או אתר לבין פייסבוק

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

    טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
    שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×