Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
האם אתה מפסיד כסף כשאתה נותן ללקוחות שלך יותר מידי אפשרויות בחירה ? – פרדוקס הבחירה
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » האם אתה מפסיד כסף כשאתה נותן ללקוחות שלך יותר מידי אפשרויות בחירה ? – פרדוקס הבחירה

האם אתה מפסיד כסף כשאתה נותן ללקוחות שלך יותר מידי אפשרויות בחירה ? – פרדוקס הבחירה

28 בדצמבר 2011 5 תגובות עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

לפני מספר ימים קיבלתי פנייה מעורך דין שרצה פתרון קצר, יעיל ופשוט של בניית מספר אתרי וורדפרס לצורכי תמיכה בפעולות הקידום שהוא שמבצע בצורה עצמאית לאתר המרכזי שלו.

הפנתי אותו למספר אתרי תבניות בחו"ל שיבחר את התבנית שמתאימה לו, התשובה שלו לאחר מספר שעות היתה :

שמע, יש כ"כ הרבה תבניות.. זה לא נגמר…
מה אתה אומר על התבניות הבאות?

אני תמיד חשבתי שהכי הגיוני לתת ללקוח לבחור את מה שהוא חושב שמתאים להעדפות שלו ביחד עם ייעוץ מכוון שלי – הבעיה, היא שבאמת יש יותר מידי ממה לבחור, זה יכול להוביל את הלקוח למצב בו הוא פשוט לא יוכל לקבל החלטה ואז הוא פשוט יעזוב או ידחה את זה בכל פעם (אני כמובן מפסיד עסקה או זמן שיכולתי לנצל לטובת לקוחות קיימים או פוטנציאלים אחרים).

החלטתי לחפש קצת מידע בגוגל על הנושא ומצאתי מחקר רלוונטי שבוצע באוניברסיטת קולומביה בארה"ב. עורכת המחקר, הצליחה להוכיח שלמרות שיותר אנשים טעמו את המוצר כאשר היו יותר אפשרויות, פחות אנשים קנו אותו !

פרדוקס הבחירה הוא שככל שיש יותר אפשרויות בחירה, אנחנו מעכבים בצורה בלתי מודעת את בחירתנו, מעלים את הציפיות הכלליות מהבחירה שלנו ובסופו של דבר נוטים להאשים את עצמנו על בחירה לא מוצלחת או גרועה במיוחד.

שימושיות, ייעול ושיווק באינטרנט עם התייחסות לפרדוקס הבחירה

אם אתה עוסק בשיווק, ייעול ופיתוח אתרי אינטרנט אתה יכול להשתמש בפרדוקס הבחירה לשיפור השימושיות, תהליך המכירה וההפצה של האתר.

אחת הדוגמאות הברורות ביותר שניתן לתת בנושא הוא אפשרויות השיתוף, אל תתן לגולשים שלך יותר מידי רשתות חברתיות לשתף את החומר שלך.

רוב האתרים הגדולים מאפשרים לך לשתף את הפוסטים בפייסבוק, טוויטר וגוגל +1. לפי דעתי, מומלץ "להעתיק" את התנהגות זו מהגדולים ולא לתת לגולשים יותר מידי אפשרויות להפצה ברשתות חברתיות משום שאז הגולשים לא יוכלו לקבל החלטה וינטשו את הנושא ומבחינה מיתוגית ניתן להגיע להפצות רבות יותר מ – 2-3 רשתות מאשר ב – 20+ רשתות חברתיות.

עוד דוגמא לשימושיות הוא נושא העיצוב, באיזה אתר יותר קל לך לחפש ב – Google או ב – Yahoo/Bing ?

Yahoo עמוד הבית

Google עמוד הבית

גוגל נותנת דגש למנוע החיפוש לעומת יאהו שנותנת חשיפה גם לחדשות, גם לחיפוש, גם לטרנדים, גם לוידאו וגם..  – התוצאה הישירה של החלטה זו היא בלבול של הגולש בעקבות הצפה של מידע, תוכן ואפשרויות בחירה.

לסיכום, בדרך כלל אפשרויות בחירה רבות מקשות על הלקוחות/הגולשים שלנו לבצע את הפעולות שאנחנו מעוניינים. לפי דעתי, חשוב לחקור, להבין וללוות את הלקוח בתהליך הרכישה, ההזמנה או אפילו הקריאה וההפצה – בצורה זו, ניתן לראות מה "עובר עליו", כיצד הוא חושב ומה ההשלכות של זה.

כאשר אנחנו מדברים על שיווק באינטרנט, כל שיפור קטן נחשב בטווח הארוך. אשמח לשמוע האם נתקלת גם אתה בנושא ? האם ייחסת לו חשיבות כלשהי בעבר ואם כן, כיצד פעלת ?

אם אתה עדיין לא מנוי לעדכונים לוהטים מהבלוג של Signup, הרשם עכשיו בחינם בלחיצה אחת כאן (אל תשכח לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני שלך על ידי לחיצה על הקישור הייחודי שישלח אליך) – זה לוקח 2 דקות מניסיון !

Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • איך שיווק במנועי חיפוש (SEO/PPC) בא לידי ביטוי בארגונים גדולים? – מחקר עדכני ל -2016איך שיווק במנועי חיפוש (SEO/PPC) בא לידי ביטוי בארגונים גדולים? – מחקר עדכני ל -2016
  • פרסום באנרים : כיצד למשוך תנועה באמצעותם ?פרסום באנרים : כיצד למשוך תנועה באמצעותם ?
  • תגית Rel=Canonical מול הפניית 301 – מתי כדאי להשתמש בכל אחת מהאופציות ?- חלק בתגית Rel=Canonical מול הפניית 301 – מתי כדאי להשתמש בכל אחת מהאופציות ?- חלק ב
  • שיווק עמותות באינטרנט – טיפים, מקורות ורעיונות שיעזרו לך לעזור לאחרים !שיווק עמותות באינטרנט – טיפים, מקורות ורעיונות שיעזרו לך לעזור לאחרים !
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :

    5 תגובות

    1. רון 28 בדצמבר 2011 בשעה 19:11

      הפוסט נראה מאוד עדכני, אם זאת הדוגמא שהבאתה לא מוצלחת לפי דעתי, או שאני טועה?
      גוגל כבר מזמן מספקת לנו שירותים רבים כגון YAHOO, כלומר גוגל מציע לנו תמונות, חדשות, סרטונים, בלוגים, פורומים, ספרים, חנויות וירטואליות ועוד! היתרון של גוגל לפי דעתי הוא העיצוב המינימליסטי – העיצוב הפשוט והנוח שלה.
      גוגל כבר מזמן לא מנוע חיפוש של אתרים פשוטו כמשמעו.
      אם שמתם לב אין אפשרות של חיפוש אתרים כמו שגוגל פעל פעם.
      ישנם אפשרויות בחירה בין השירותים של גוגל כלומר להשתמש רק בGOOGLE NEWS או GOOGLE BOOK אך אין אפשרות להשתמש רק בחיפוש אתרים.
      'חיפוש אתרים' הפך ל'חיפוש כללי' אשר משלב תוצאות מכל השירותים השונים והרבים שגוגל מציע – שלפחות חצי מהם אינכם מכירים – GOOGLE.COM מציע הרבה יותר שירותים משולבים במנוע החיפוש שלה, כמו גם מפות מGOOGLE MAPS ועוד.

      מצטער שגלשתי טיפה לנושא שונה מהמאמר שהצגתה פשוט הנושא הזה הציק לי מעט בעין.

      בכל מקרה התיאוריה הכללית שלך אכן נכונה. כשאתה נותן ללקוח אפשרות של 30 יום ניסיון אתה בעצם מעקב את קניית המוצר ב-30 יום. כמובן שאם אתם אכן בטוחים בהיותו של הכלי איכותי מומלץ אף להביא את תקופת הניסיון הזה כדי להבטיח את קניית המוצר האיכותי והמוצלח שלכם.

      • עידן שלומן 28 בדצמבר 2011 בשעה 19:49

        רון, אולי באמת לא ניסחתי את עצמי כראוי, הכוונה היתה שהדגש של גוגל הוא על אפשרויות החיפוש בעוד ביאהו/בינג הדגש הוא כללי הרבה יותר (בהתייחסות לעמוד הבית בלבד).

    2. שחר עזר 28 בדצמבר 2011 בשעה 19:40

      עוד נושא שקשור לפרדוקס הבחירה הוא הפניית גולשים מפרסום באדוורדס לדף נחיתה אשר בעל מטרה אחת ממוקדת ולא לאתר הבית

    3. דרור דקל 29 בדצמבר 2011 בשעה 0:58

      זה דבר ידוע במכירות. צריך לצמצם את אפשרויות הבחירה של הלקוח ל 2-3 בלבד ועוד 5-6 לא רלוונטיות כדי שיוכל לפסול אותן בלי להרגיש שאין מבחר.

    4. Lady D 29 בדצמבר 2011 בשעה 17:46

      רעיון מעניין, את האמת הרגשתי את זה על עצמי, אבל חשבתי שזו רק אני…
      צריך לחשוב איך ליישם באתר…

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

    טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
    שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×