תוצאות חיפוש מותאמות אישית הוצגו על ידי גוגל בשנת 2007 לכל בעלי חשבון גוגל (בעיקר, בעלי חשבונות ג'מייל או אדוורדס).
תוצאות מותאמות אישית הן סיוט לכל מקדם אתרים אורגני. לקוחות ולעיתים גם מקדמים מתחילים טוענים שהם מופיעים בעמוד X במקום Y, אך כשאתה בודק את הנושא, אתה מוצא שעוד פעם הלקוח בדק את מילות המפתח כאשר הוא מחובר לחשבון שלו והמצב הוא קצת שונה (בדרך כלל, גרוע יותר ממה שרואה הלקוח (-:)
איך לערוך חיפושים ללא התאמה אישית בגוגל ?
על מנת לצפות בתוצאות חיפוש ללא התאמה אישית עליך להכניס את הפרמטר &pws=0 בסוף שורת ה- URL. לדוגמא, אם אתה מחפש את הביטוי SEO בגוגל, שורת ה- URL שלך תהיה http://www.google.com/search?q=seo&pws=0 .
הפרמטר החדש יאפשר לך לצפות בתוצאות גוגל לא מותאמות אישית, גם אם אתה מחובר לחשבון גוגל או גולש במחשב מסויים בתדירות גבוהה יחסית.