Signup קידום אתרים
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • אודות Signup
    • תרומה לקהילה
  • פתרונות שיווקיים
    • אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO
    • קידום אתרים ממומן PPC
    • כתיבת תוכן לאתרים באינטרנט
    • מיתוג אישי ועסקי באינטרנט
    • קניית קישורים ממומנים
    • בניית אתרי וורדפרס
  • לקוחות נבחרים
    • המלצות מלקוחות Signup
  • בלוג
  • מאמרים ומחקרים
    • מדריך קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)
    • מדריך הפינגווין שנשך אותי
    • מילון מונחים
    • ביקורות אחסון אתרים
    • שובר מתנה לפרסום בגוגל אדוורדס (Google Adwords)
    • יצירת דוח SEO בחינם
  • יצירת קשר
איך קונים קידום אתרים בישראל ?
Signup קידום אתרים » בלוג קידום אתרים » איך קונים קידום אתרים בישראל ?

איך קונים קידום אתרים בישראל ?

29 במרץ 2011 5 תגובות עידן שלומן
Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה

לפני שבוע הייתי במפגש ייחודי אשר כלל מספר מקדמי אתרים, יזמים ומשווקים באינטרנט. במהלך המפגש, אחד היזמים סיפר שהוא בעיצומו של קורס קידום אתרים לאחר שלא הצליח להבין, איך לקנות קידום אתרים.

אותו יזם סיפר כי הוא יודע לקנות (הוא אפילו הגדיר את עצמו בצחוק כחצי שמאי…), הוא קונה הרבה דברים דרך האינטרנט, אבל במשימה הזו הוא לא הצליח להבין מה באמת חשוב.

איך קונים קידום אתרים בישראל ?..אבל באמת, איך קונים?

כששמעתי את הסיפור הנ"ל, צחקתי קצת. אבל אחרי כמה שעות שחשבתי על זה שוב על סיגריה בשקט, הבנתי שבאמת יש פה בעיה מהותית שכל לקוח עובר – כולנו יודעים לקנות 1001 מוצרים ושירותים, אבל איך לעזאזל קונים קידום אתרים בישראל?

לאחר שהסתכלתי על אתרי החברות, הפרילנסרים והיועצים הרבים מצאתי 3 אלמנטים שחוזרים על עצמם בכל אתר :

  1. מצויינות – כולם טובים, כולם חכמים וכולם יודעים את גוגל לאורכה ולרוחבה. כל אתר, ללא יוצא מן הכלל, הצהיר שבעליו הם הטובים ביותר !
  2. פחד ואימה – כולם יודעים את גוגל, אבל כולם גם יודעים להפחיד את הלקוח ולהצהיר שמקדם אתרים חובבן יכול לגרום לנזק בלתי הפיך לאתר. אם תבחר במקדם אתרים שכזה תוכל למצוא את האתר שלך נעלם מהאינדקס של גוגל.בפועל, בשביל שאתר יענש ויעלם לחלוטין, צריך באמת להיות מטומטם ולעבור על כל חוק כתוב ולא כתוב של גוגל – סביר להניח, שזה לא יקרה לך.
  3. חוסר התחייבות – כולם יודעים להגיד שקידום אתרים לוקח זמן, סבלנות ועבודה. בנתיים, כמובן שאנחנו גובים את הריטיינר החודשי אבל תוצאות, רק בעוד 6 חודשים לפחות (אם בטעות אתה פועל בתחום תחרותי באמת, תצטרך לחכות אף יותר).

אז מה יש לנו, כולם מומחים בקידום אתרים, כולם מפחידים אותנו וכולם לא מתחייבים שבכלל נגיע למקום הראשון שבו עושים את הכסף הגדול.

איך לבחור חברת קידום אתרים מקצועית?

אכן, יש פה בעיה קשה במיוחד כאשר באים לקנות פתרונות קידום אתרים אורגניים בתוצאות החיפוש של גוגל.

כיום, למרות שיש מספר קורסים וסמינרים אשר מופעלים על ידי מספר מכללות וחברות קידום אתרים, אין הסמכה רשמית למקצוע מטעם גוגל (למעט, הסמכת גוגל Adwords אשר מתייחסת לפרסום PPC, תשלום על כל לחיצה, בגוגל) ומדיניות זו הופכת את התחום כולו לתחום בו חסמי הכניסה הם נמוכים במיוחד.

הדרך היחידה בה תוכל להעריך את איכות החברה שעומדת בפניך היא לא באמצעות הסמכות קיקיוניות אלא באמצעות תוצאות בשטח, ידע וניסיון בפועל.

איך לקנות קידום אתרים בישראל ?

אילו שאלות צריך לשאול חברות קידום אתרים?

צור קשר עם חברות שהתרשמת מהן ובדוק את הביצועים שלהם בתחומים שונים. בדוק את רמת המומחיות של עובדיה באמצעות שאלות ובדיקת התשובות שלהם בפורומים מקצועיים, קבוצות פייסבוק או חברים שמבינים משהו בתחום.

בנוסף, בדוק כמה זמן עובדת החברה בתחום? אלו אתרים היא מתחזקת באופן פעיל? כמה אתרים יש לה באינטרנט? ( לרוב חברות הקידום הרציניות יש תשתיות בכל תחום ותחום, גם לנו יש קרוב ל – 500 אתרים ברשת ואנחנו ממשיכים את הספירה בכל חודש), האם היא משתמשת באתרים אלה לקידום לקוחות או שהיא יוצרת אסטרטגיה מותאמת אישית לכל לקוח? האם יש לה התמחות בתחום מסויים (למשל, קידום אתרי פרחים, עורכי דין, טכנולוגיה, משחקים וכדומה..)?

קניית פתרונות קידום אתרים הם בהחלט סוג של הימור. בפוקר, יכול להיות שהקלפים שנכנסת איתם יחזיקו עד ה – River ויכול להיות שתישבר כבר ב – Turn. כך גם בקידום אתרים, בהחלט יתכן שהחברה שתבחר תגיע לתוצאות הרצויות אבל חייבים לזכור שיכולה להיות אפשרות שלא תגיע ושילמת כסף רב לשווא (למרות, שאותה חברה בהחלט השקיע זמן, כסף ומאמצים רבים לקידום האתר שלך).

בסופו של דבר, רוב החברות בישראל נכשלות בביצוע קידום אורגני כי בעמוד הראשון של גוגל יש מקום רק ל – 10 אתרים בלבד, עמוד שני, שלישי ורביעי, זה כישלון מהדהד, שם לא תראה שקל אחד.

אשמח לשמוע את דעתך, מה אתה חושב על הנושא ?

Shares
  • Facebook
  • Google+
  • שליחה לחבר
  • הדפסה
אם נהנת מפוסט זה, הרשם עוד היום לעדכונים בדואר אלקטרוני (בחינם).

קבל מאמרים, טיפים וכלים בלעדיים ישירות לתיבה שלך בכל פעם שמתפרסם תוכן חדש בבלוג.

אודות עידן שלומן

עידן שלומן הוא שותף בחברת Signup קידום אתרים, מומחה קידום אתרים בעל ניסיון של יותר מ -7 שנים בקידום אתרים אורגני (מחקר, אופטימיזציה, קישורים וכדומה), ניתוח סטטיסטי ומוניטיזציה לאתרים באמצעות תוכניות שותפים באינטרנט. ניתן ליצור עימי קשר דרך טופס יצירת הקשר ב- Signup, דרך פייסבוק או Google+.


עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך..

  • שיפור מהירות האתר – טיפים, כלים ותוספיםשיפור מהירות האתר – טיפים, כלים ותוספים
  • התאמה אישית מבוססת מיקום – קלוקינג או חווית משתמש טובה יותר ? התאמה אישית מבוססת מיקום – קלוקינג או חווית משתמש טובה יותר ?
  • מה לעשות כשפעולות בניית קישורים מסורתיות לא מספיקות בשביל לעקוף את המתחרים בגוגל ?  מה לעשות כשפעולות בניית קישורים מסורתיות לא מספיקות בשביל לעקוף את המתחרים בגוגל ?
  • +Like תוסף לדפדפן בסגנון כפתור גוגל +1 +Like תוסף לדפדפן בסגנון כפתור גוגל +1
יצירת קשר
לקבלת הצעת מחיר הוגנת, משתלמת ומותאמת לצרכי האתר שלך התקשר עכשיו ל - 050-6950312 או מלא את הטופס הבא ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

    שם מלא (*) :
    טלפון (*) :
    דואר אלקטרוני (*) :

    5 תגובות

    1. איתי ברנר 30 במרץ 2011 בשעה 15:09

      אני חושב שמקדמי האתרים דופקים את עצמם כשהם מתחייבים, הלקוח רגיל למדוד ביצועים במילות מפתח ומיקומים ולא בלידים או עליה כוללת של מספר הכניסות לאתר.

    2. עידן שלומן 30 במרץ 2011 בשעה 19:18

      איתי, ההתייחסות שלי להתחייבות היא למיקומים/מילות מפתח.

      גוגל טוענים שאי אפשר להתחייב, אבל לצערנו אם אתה רוצה לעבוד בישראל – אתה חייב להתחייב לטווח מיקומים כלשהו.

      אני מסכים איתך שהתחייבות לעליה בביצועי האתר מבחינת מכירות או לידים היא טעות, משום שיש יותר מידי פרמטרים שלא תלויים בך.

    3. ירון 6 באפריל 2011 בשעה 19:49

      היי עידן,
      נהנתי לקרוא את הפוסט שלך,
      דרך אגב ישנה אפשרות להתחייבות אבל רק אם ותבצע מדידה מדויקת,
      מעבר לכך האם אתם כחברה גדולה לקידום אתרים ממשיכים לבנות אתרי תמיכה?
      באיזה תחומים ?

    4. אקטיביטק 22 במאי 2011 בשעה 18:06

      פעמים רבות מידי אני שומע את הטיעון "גוגל טוענים שאי אפשר להתחייב" או "גוגל טוענים שאסור להתחייב". אז מה אם גוגל טוענים? הם טוענים הרבה דברים ולא צריך להסכים עם כולם. מקדמי אתרים טובים יודעים למה הם מסוגלים בהסתמך על הניסיון שיש להם. כמובן יש טווח טעות. בכל אופן מקדמי אתרים צריכים להתחייב לפחות "התחייבות רכה" – כלומר עליה במספר הגולשים באתר, עליה במספר ההמרות וכו'.

    5. עידן שלומן 22 במאי 2011 בשעה 18:14

      זיו, אני מסכים איתך שאפשר להתחייב, לפי דעתי ניתן להתחייב רק בתחומים בהם יש לך ניסיון עבר ולא בתחומים שבהם אתה פועל בפעם הראשונה.

      בנוסף, אין לי בעיה להתחייב לעליה בגולשים (בכל פרוייקט, אם אתה עובד על האתר סביר להניח שתהיה עליה) אבל עליה בהמרות זה קצת בעייתי. אין לך מושג מה איכות המוצר/השירות של הלקוח, יכולות המכירה שלו, רמת השירות וכדומה.

    שותף מוסמך של גוגל (Google)
    © 2000-2015 Signup קידום אתרים מקצועי, כל הזכויות שמורות, כל השמות והסימנים הינם סימנים מסחריים של החברות עצמן.
    חברת Signup קידום אתרים מעניקה שירותי קידום אתרים (מחקר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ובניית קישורים) ושירותי בניית אתרים לעסקים באינטרנט.

    טלפון :050-6950312.
    כתובת המשרד:דרך עכו חיפה 47, קרית מוצקין.

    נבנה ע"י WPSites בניית אתר וורדפרס, מאוחסן ע"י Webhosts אחסון אתרים.
    שותפים באינטרנט : Web-Guide מדריך בניית אתרים, Sweethome מחשוב ענן, WebGate אחסון אתרים.

    עדכונים בדואר אלקטרוני

    הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.

    ×