קידום אתרים סלולרי – העתיד כבר כאן !

קידום אתרים סלולרי – העתיד כבר כאן !

אייפון 5 עדיין לא כאן, אבל דור הסמארטפונים בהחלט מסמן שינוי משמעותי בהרגלי הגלישה של כולנו. כמעט לכל אחד יש

קרא עוד ←
איך להוריד Bounce Rate (באונס רייט) של עמוד הבית ?

איך להוריד Bounce Rate (באונס רייט) של עמוד הבית ?

בנית אתר שיווקי, קידמת אותו והוא אפילו מופיע ראשון בגוגל במספר מילות מפתח רלוונטיות – אבל אתה רואה שזה לא

קרא עוד ←
שנה טובה, מתוקה ומוצלחת

שנה טובה, מתוקה ומוצלחת

רגע לפני שהשנה החדשה נכנסת, רציתי לאחל לך שנה טובה, מתוקה ומוצלחת במיוחד. שנה של שגשוג בכל תחומי החיים, שנה

קרא עוד ←
מאסטר שף מול הדור הבא – חיפוש בגוגל כראי למציאות

מאסטר שף מול הדור הבא – חיפוש בגוגל כראי למציאות

לעיתים קרובות, מקדמי אתרים מסתמכים בצורה בלעדית על סטטיסטיקות, חיתוכים ומספרים פשוטים בעת ביצוע מחקר מילות מפתח. כשכל מה שהם

קרא עוד ←
כנס קידום אתרים 2011 של מרטין בוקסדורף

כנס קידום אתרים 2011 של מרטין בוקסדורף

לפני שאדבר על הכנס, כבר שבועיים שלא עדכנתי את הבלוג של האתר, הסיבה המרכזית היא חופשה קצרה שלקחתי מהבלוג. בשבוע

קרא עוד ←
כתיבת פוסט אורח ב – Signup – שתף מהידע שלך !

כתיבת פוסט אורח ב – Signup – שתף מהידע שלך !

מתחילת שנת 2011 אתר Signup מכיל בתוכו בלוג קידום אתרים אשר מציג מדריכי How-To, מאמרי דעה, מקרי בוחן ולאחרונה גם

קרא עוד ←
איך לבחור נישה לאתר אינטרנט ?

איך לבחור נישה לאתר אינטרנט ?

בחירת הנישה שבה אתה הולך לפעול היא אחת הפעולות החשובות ביותר שתעשה לאורך כל התהליך. כיום, ישנן אלפי נישות באינטרנט

קרא עוד ←
תגית Rel=Canonical מול הפניית 301 – מתי כדאי להשתמש בכל אחת מהאופציות ?- חלק ב

תגית Rel=Canonical מול הפניית 301 – מתי כדאי להשתמש בכל אחת מהאופציות ?- חלק ב

בחלק הראשון של המאמר סקרתי את השימוש בהפניית 301, המצבים העיקריים בהם תצטרך להשתמש בהפניות 301 והבעיות שיכולות לצוץ לך

קרא עוד ←
תגית Rel=Canonical מול הפניית 301 – מתי כדאי להשתמש בכל אחת מהאופציות ? – חלק א

תגית Rel=Canonical מול הפניית 301 – מתי כדאי להשתמש בכל אחת מהאופציות ? – חלק א

מאז ההכרזה על תגית Canonical מקדמים רבים מתלבטים האם להשתמש בתגית Rel=Canonical או בהפניית 301 כמו בעבר. שני המאמרים הקרובים

קרא עוד ←
איך ליזום, לקדם ולהרוויח כסף מאתר אינטרנט ? – פרויקט שקוף (כמעט לחלוטין)

איך ליזום, לקדם ולהרוויח כסף מאתר אינטרנט ? – פרויקט שקוף (כמעט לחלוטין)

לפני מספר חודשים, קראתי אצל יגאל פינס, המיליונר בפיג'מה, על כך שהוא הולך להציג שלב אחר שלב, פרויקט אישי שלו

קרא עוד ←
איך לשלוט בעמוד התוצאות של גוגל ?

איך לשלוט בעמוד התוצאות של גוגל ?

המאמר האחרון שכתבתי הציג את התפלגות הגולשים בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. בקצרה, גם אם יש לנו עמוד שממוקם בתוצאה

קרא עוד ←
התפלגות הגולשים בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל

התפלגות הגולשים בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל

מקדמי אתרים, בעלי עסקים ומשווקי אינטרנט בכלל מחפשים בכל פעם מחדש תשובה לשאלה, כמה שווה המקום הראשון ? אם הם

קרא עוד ←
כתיבת תגובות בבלוגים כשיטה לבניית קישורים – האם זה עדיין עובד ?

כתיבת תגובות בבלוגים כשיטה לבניית קישורים – האם זה עדיין עובד ?

אני מניח שאם יש לך בלוג מקצועי או אישי בתחום מסויים, אתה מקבל מספר תגובות מידי יום אשר מטרתן היא

קרא עוד ←
איך למדוד הצלחה בקידום אתרים אורגני ?

איך למדוד הצלחה בקידום אתרים אורגני ?

אחת השאלות הפופולריות ביותר בתחום הקידום היא איך למדוד הצלחה בקידום אתרים אורגני ? – שאלה זו יכולה לבוא מהלקוח

קרא עוד ←
סיכום כנס VisionCamp 2011

סיכום כנס VisionCamp 2011

ביומיים האחרונים התקיים כנס VisionCamp אשר עסק בשיווק תוכניות שותפים, קידום אתרים ופרסום באינטרנט. כנס VisionCamp הוא יוזמה של יגאל

קרא עוד ←