אם אתה כותב תוכן לאתרך, אתה יודע שיצירת תוכן חדש לאתר דורשת לא מעט ידע, תקציב וזמן מצידך. לעיתים קרובות
בשבוע שעבר, גוגל השיקה את גרף הידע של גוגל (Google Knowledge Graph) בתוצאות החיפוש בישראל על ביטויים כלליים. במקביל להשקה
אם הקמת בעבר קמפיין PPC בגוגל או נעזרת בחברת קידום אתרים על מנת לעשות זאת, אחת השאלות המרכזיות ששאלת את
גוגל שיחררה את גרף הידע שלה בישראל לאחר תקופה ארוכה שהוא מוצג לגולשים ברחבי העולם. למרות שלא הצלחתי לראות באופן
עבר בדיוק חודש מאז עדכון פינגווין 2, ששוחרר לעולם ב – 23.5.2013. פוסט זה ינסה לסקור בצורה נקודתית את העדכון,
קרוב ל – 99% מהלקוחות שאני נתקל בהם אין מדיניות סדורה של פרסום תכנים באינטרנט שלא לדבר על כותבי תוכן
בימים האחרונים, פייסבוק הוסיפה את השימוש בהאשטאג (#) כאשר המטרה היא ליצור פיד ממוקד יותר לפי תחומי עניין ובעתיד אולי
באופן טבעי, תעשיית השיווק, הקידום והפרסום באינטרנט די פעילה באינטרנט. כיום, קיימים מאות אתרים ובלוגים בעברית (שלא לדבר על אנגלית
בשעות האחרונות גוגל שיחררה לאוויר את עדכון פינגווין 2.0 (או גירסת פינגווין 4.0, תלוי לפי איזו שיטה מתבצעת הספירה. גוגל
היו היה פעם נפח צעיר, נמרץ ותחרותי אשר הצליח לגייס כלקוח איכר קטן לתקופה של 4 חודשים – המטרה היתה
במהות, קידום אתרים אורגני היא עבודה די מתישה, תובענית ומעייפת אשר דורשת התעסקות יומיומית/שבועית עם מספר רב של מדדים והשוואה
אני מניח שלא תוכל למצוא מקדם ישראלי אחד שלא מכיר את אתר מאמרים (Articles.co.il) שהוקם על ידי מיכל מורנו וחברת
אינדקס האתרים דמוז (Dmoz) הוא אחד האינדקסים הותיקים ביותר ובהחלט ניתן להגדיר אותו כאינדקס הגדול, הבולט והמקיף ביותר שנערך על
כיום, כמעט כל אחד משתמש במערכת גוגל אנליטיקס של גוגל לניתוח תנועת הגולשים באתר. לאחרונה, אחד הלקוחות ב- Signup ביקש
לאחר עדכוני גוגל האחרונים (בעיקר, פינגווין ופנדה) כל נושא בניית הקישורים ירד מעט למחתרת, ערך הקישורים ירד בהדרגה (לפחות בצורה
הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.