היום בערב (יום שלישי, הפוסט הזה נכתב לתוך הלילה) גוגל חשפה את הרשת החברתית החדשה שלה לעולם, Google+, אשר אמורה
לאחר תקופה ארוכה במיוחד, סוף סוף היה היום עדכון PR ויזואלי בסרגל הכלים של גוגל. כיום, מדד ה – PR
HTML או בעברית שפת סימון להיפרטקסט היא השפה בה בנויים כל האתרים בעולם או לפחות הפלט שהדפדפן רואה מולו. אחרי
כיום, כל בעל עסק רוצה להופיע ברשתות חבריות, לשווק את שירותיו וכתוצאה מכך לייצר יותר כסף לעסק שלו – זו
מיכאל מרטינז פרסם הודעה בבלוג האישי שלו, SEO Theory, על פרס של 1000$ לכל מי שיצליח לספק הוכחה ודאית ב
אתמול גיליתי תוסף לדפדפן בשם +Like שמסתבר שפותח והופץ יום אחרי ההשקה של כפתור גוגל +1 בעולם (31 במרץ 2011).
לפני יומיים גוגל שיחררו את כפתור גוגל +1 לאתרים, אשר מטרתו לאפשר לגולשים לדרג פריטי תוכן באינטרנט. כרגע הכפתור פעיל
גוגל השיקו אתמול את כפתור גוגל +1 לאתרים (בדומה לכפתור לייק של פייסבוק) שמטרתו לאפשר לכל אחד ואחת לדרג ולהמליץ
בחודש האחרון, ערכתי ניסוי קצר שאמור לענות לי על השאלה, האם כדאי להפציץ קישורים ברחבי הרשת בפרק זמן קצר מאוד
קידום אתרים אורגני (SEO) הוא חלק חשוב באסטרטגיה השיווקית של כל אתר ברשת. התנועה הפוטנציאלית שהאתר יכול לקבל היא גדולה
אם יצא לך בעבר לדבר עם כותבי תכנים, מקדמים אתרים ומשווקים באינטרנט – החלום הרטוב של כל אחד מהם הוא
לדעתי, ישנה קורלציה גבוהה בין התחום שבו אנחנו עוסקים, קידום אתרים, לתחום בניית האתרים. בנוסף, אני חושב שכל אחד מאיתנו
כבר מספר חודשים שאני קורא את המידע שמופץ בבלוג של נתן קריידרמן בנושא גוגל אנליטיקס, אני ממליץ לך להרשם לעדכוני
בהמשך לפוסט שפורסם לפני מספר ימים על התחייבות לקידום אתרים בגוגל (אם לא קראת, אתה מוזמן לקרוא אותו – חשוב
היום זו עובדה, אף חברת קידום אתרים לא יכולה להתחייב לקידום אתר בגוגל תוך פרק זמן למיקום כלשהו. למרות שזה
הרשם עכשיו בחינם לעדכונים בדואר אלקטרוני (בתוך פחות מ – 2 דקות) וקבל עדכונים על מאמרים, טיפים וחדשות אשר מתפרסמות בבלוג של Signup.